Filary działań społecznych Fujitsu.

Podejście do odpowiedzialności społecznej Fujitsu możemy znaleźć w samym celu istnienia firmy. A cel jest następujący: uczynić świat bardziej zrównoważonym budując zaufanie w społeczeństwie poprzez innowacje. Fujitsu wypełnia cel swego istnienia w 5 różnych filarach. Filar społeczny definiuje wspólną wizję i pomaga wdrażać działania, odnoszące się do potrzeb i specyfiki różnych społeczności, obecnych w firmie. Filar różnorodności i inkluzywności gwarantuje pełną akceptację każdego pracownika, niezależnie od płci, wieku, rasy, koloru skóry, religii itd. Filar środowiskowy pomaga dbać o naszą planetę, o miejsce, w którym żyjemy. Nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój, podejście zgodne z metodologią Sense & Respond, normami ISO w zakresie jakości, bezpieczeństwa informacji, zarządzania usługami i zarządzania środowiskowego – to zakres działa filaru operacyjnego. Piąty filar poświęcony jest programom i akcjom, dbającym o nasze dobre samopoczucie, czyli tzw. wellbeing. Zwłaszcza w okresie pandemii, lockdownów i pracy zdalnej, pięlegnacja dobrego samopoczucie jest niezwykle istotna. Dlatego w Fujitsu oferujemy naszym pracownikom telefon wsparcia i szereg innych aktywnosci, które mogą wykonać zdalnie (np. medytacje, joga online, tydzień wykładów o zdrowiu mentalnym).

W Fujitsu promujemy odpowiedzialny styl zarządzania, w którym umożliwiamy pracownikom kształtowanie środowiska pracy – to właśnie oni mają moc sprawczą. Dzięki temu wpływają na siebie samych, swoje zdrowie fizyczne i psychiczne oraz społeczne. To naprawdę działa!

Filary działań społecznych Fujitsu.
Przewiń do góry