Jury konkursowe

Wiktor Doktór, Prezes Pro Progressio

Jest wybitnym ekspertem branży outsourcingu i specjalizuje się w wielu obszarach związanych z nowoczesnymi usługami dla biznesu, włącznie z BPO, GBS, R&D, ITO, Call Contact Center oraz tematyką nearshoringu i offshoringu. Jest prezesem Pro Progressio – organizacji zajmującej się doradztwem i konsultingiem z zakresu nowoczesnych usług dla biznesu oraz centrów usług wspólnych. Wiktor należy do grona najważniejszych osobowości outsourcingowych w Polsce i wielokrotnie był nagradzany za swój wkład w rozwój sektora usług dla biznesu. Wiktor wraz z Pro Progressio są Partnerami dla Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingu, IAOP, Global Sourcing Association i innych międzynarodowych organizacji outsourcingowych. Jest także podacsterem i regularnie nagrywa podcast „BSS bez tajemnic” omawiając fakty i mity ze świata usług dla biznesu oraz jego otoczenia w Polsce, Europie i na świecie. Od października roku 2020 jest także Partnerem projektu „Multicowork” mającego na celu wsparcie rozwoju coworkingu w Polsce.

Magdalena Stach, Head of Global Operational Excellence Kimberly Clark

Obecna od ponad szesnastu lat w branży usług wspólnych w Polsce zarówno od strony BPO jak I SSC. Przeszła przez wiele ról zarówno w regionalnych jak i globalnych, współtworząc krakowskie centra korporacji niemieckich I amerykańskich. Ekspert w dziedzinie zarządzania zróżnicowanymi zespołami w Polsce, na Filipinach, w Malezji, w Kostaryce I w USA. Specjalista usprawniania procesów finansowych. Absolwentka MBA. Prywatnie mama córki i syna, pasjonatka podróży oraz amatorskiej tresury psów.

Jasiek Mela, mówca motywacyjny, Ambasador Fundacji Pro NGO.

Podróżnik, społecznik oraz mówca motywacyjny. Urodził się 30 grudnia 1988r. w Gdańsku, a wychował się w Malborku. W 2002 roku mając 13 lat, uległ ciężkiemu wypadkowi – w wyniku porażenia prądem (15 000 V) amputowano mu rękę i nogę. Dwa lata później razem z polarnikiem Markiem Kamińskim wyruszył na wyprawę na Biegun Północny i Południowy. W kolejnych latach uczestniczył w wyprawach na Kilimandżaro, Elbrus, wspinał się na górę El Capitan, przebiegł New York City Marathon i ukończył triathlon Herbalife IRONMAN 70.3 Gdynia.

Katarzyna Dyrcz, Employer Branding Manager, Revolut

Dołączyła do Revolut w grudniu 2019 roku i objęła stanowisko Employer Branding Manager w Polsce, a później również w Portugalii. Katarzyna ze światem marketingu, a w szczególności employer brandingu związana jest od ok 5 lat, tworząc i realizując strategię komunikacji zarówno dla startupów jak i dojrzałych korporacji. Łączy doświadczenie zdobyte podczas pracy w obszarze e-commerce /fintech (G2A.COM) jak i dla instytucji finansowych (Santander). Znajdziecie ją na liście absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Rzeszowskiego, a także AGH.

Marek Gonsior, właściciel firmy doradczej Marketers

Doradca marki i niezależny konsultant. Od niemal 20 lat zajmuje się marketingiem. Był odpowiedzialny między innymi za całościową zmianę i implementację strategii marketingowej wiodącej sieci wyposażenia wnętrz, co miało bezpośrednie przełożenie na głębokie zmiany w świadomości i postrzeganiu marki oraz wyniki spółki. Jego dorobek został doceniony m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku oraz nagrodą w kategorii „Wysoka efektywność – Sales & Marketing Director” w tym samym konkursie. Jest prelegentem prestiżowych konferencji branżowych (m.in. I Love Marketing, Marketing Progress, InternetBeta, Video Wars, Golden Marketing Conference), autorem tekstów z zakresu szeroko rozumianego marketingu i ekspertem komentującym strategie marketingowe na łamach portalu WirtualneMedia.pl. Jako freelancer dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem doradzając decydentom, zarządom i właścicielom spółek, działom marketingu, indywidualnym przedsiębiorcom oraz agencjom reklamowym z zakresu szeroko rozumianego marketingu i sprzedaży.

Zyta Machnicka, CEO, główny strateg i trener w hubie edukacyjnym Lightness

autorka książki “Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi” oraz bloga CandidateExperience.pl

Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.

Arkadiusz Kuchto, Prezes HRlink i Goldenline

Doświadczony ekspert z zakresu HR i sektora nowoczesnych technologii. Aktualnie w HRlink odpowiada za proces integracji z Goldenline, aby w ramach synergii obu marek stworzyć unikatowe rozwiązania wspierające cyfryzację zespołów HR niezależnie od tego, czy ma to miejsce w biznesie, administracji, czy III sektorze. Miłośnik aktywności sportowej, który nie boi się biegania nawet o najdziwniejszej godzinie. W codziennej pracy wyznaje zasady  human2human i partnerskiego podejścia do budowania biznesu. Absolwent Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego oraz Uniwersytetu Szczecińskiego.

Marzena Strzelczak, Prezeska Zarządu i Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu od czerwca 2020 roku. Od 2016 roku odpowiada także za rozwój Karty Różnorodności  i współpracę z Platformą Diversity Charters  przy Komisji Europejskiej. Ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju, zarządzania różnorodnością, członkini jury wielu konkursów: Verba Veritatis, LGBT+,Business Awards, Gwiazdy Dobroczynności,  Pióro odpowiedzialności, Ludzie którzy zmieniają biznes.

Na co dzień zarządza Zespołem FOB, uczestnicząc w kształtowaniu wszystkich projektów i programów łącząc to z pracą w Zarządzie nad strategicznym rozwojem organizacji.

Ekspertka związana wcześniej z sektorem biznesowym, branżą finansowo-ubezpieczeniową i energetyczną, gdzie odpowiadała za projekty komunikacji korporacyjnej, dialogu ze społecznościami lokalnymi oraz tworzenie strategii zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w dużych grupach kapitałowych.

Grzegorz Turniak, inspirujący mówca, mentor, networker

Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK.  Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 2000 sesji networkingowych dla przeszło 150.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska. 

Obecnie jest partnerem spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak. Został wybrany jednym z “10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018 i 2019“.  Prowadzi z zespołem programy rozwojowe: #SocialSelling, #MentorCEOin, #RzecznictwoPracowników.

Jest autorem książki “Nigdy nie stój sam”  i współautorem: “Alchemia Kariery” ( z J. Santorskim), “Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują” ( z R.Wendtem), “Praktyczny poradnik networkingu” (z W. Antosiewiczem), “Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera  rozwój firm” (  z K.Rumianowskim ), “Nigdy nie stój sama ” ( z Agatą Dynoch ) 

Radosław Żemło, Founder&CEO Leadership Academy

Założyciel firmy consultingowo – szkoleniowej Leadership Academy. Interim Dyrektor i Konsultant Strategiczny. Członek Rady Nadzorczej i dyrektor ds. rozwoju i Customers Experience w Columbus Energy S.A. Dyrektor Sprzedaży w firmie Nexity. Przez 15 lat był związany z Grupą Pracuj – właścicielem portalu pracuj.pl, w którym pełnił rolę dyrektora sprzedaży. Posiada 20 letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Jest trenerem biznesu, coachem     i mentorem. W ramach projektu LA określa strategię dla właścicieli firm i dyrektorów zarządzających. Wspiera w budowie efektywnych zespołów poprzez zwiększanie zaangażowania i określanie efektywnych sposobów komunikacji.  Jest absolwentem Politechniki Krakowskiej & Central Connecticut State University – program Executive Master of Business and Administration (MBA), Ican Institute – Strategic Leadership Academy, Akademii Pedagogicznej – Politologia i Nauki Społeczne,Szkoły Moderator – Coaching. Certyfikowany Konsultant w Mindsonar Global. Prywatnie – mąż, ojciec czterech synów. Pasjonat motocykli, amerykańskich samochodów, psychologii, himalaizmu i sportu pod każdą postacią.

Joanna Tonkowicz, Partner Zarządzająca w Absolvent Consulting

Strateg w obszarze strategii marki pracodawcy (EVP) i procesów HR dla takich marek jak: LuxMed, MetLife, GSK, PwC, PKP Energetyka i wiele innych. Swoją wiedzę i doświadczenie w projektowaniu EVP pracując ponad 15 lat dla firm doradczych EY, Deloitte i banku Santander. Twórczyni najwyżej ocenianych kampanii EB na polskim rynku. Projekty strategiczne i PM dotyczące kampanii employer brandingowych dla rynku pracy oraz kultury organizacyjnej i projektowania doświadczeń pracowników przy okazji komunikacji korporacyjnej, transformacji kulturowej, rebrandingu lub fuzji firm, strategii Diversity & Inclusion i grywalizacji w procesach HR. Facylitatorka, prelegentka i wolontariuszka kompetencyjna dla organizacji studenckich, konferencji branżowych, fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Szpitala Dziecięcego w obszarach związanych z budowaniem marki osobistej i biznesowej, skutecznej komunikacji, projektowaniem doświadczeń pracowników i kandydatów oraz różnic pokoleniowych. Entuzjastka wdrażania Celów Zrównoważonego Rozwoju w życie prywatne i zawodowe. 

Przewiń do góry