FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Etapy udziału firmy

  1. Zgłoszenie do udziału w Konkursie poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia.
  2. Przekazanie firmie faktury pro-forma.
  3. Opłacenie faktury przez firmę.
  4. Po zaksięgowaniu wpłaty Organizator przesyła fakturę końcową, listę Kodów oraz komplet materiałów informacyjnych dla pracowników.
  5. Firma informuje pracowników o udziale w Konkursie oraz jego zasadach.
  6. Wybór autorów dzieł (np. w formie konkursu wewnętrznego), którzy będą reprezentować Firmę w Konkursie. Wybranym autorom należy przekazać po jednym Kodzie, który uprawnia do zgłoszenia dzieła w Konkursie.
  7. Pracownicy którzy otrzymają Kod zgłaszają swoje dzieła za pośrednictwem Formularzu Uczestnika.
  8. Jury konkursowe wybiera Laureatów Konkursu.
  9. Prezentacja zwycięzców.
  10. Wszyscy Autorzy wystawiają dzieła na licytacje poprzez platformę charytatywni.allegro.pl oraz przesyłają informację o zebranej kwocie i nazwie wspartej organizacji pozarządowej Organizatorowi.
  11. Podsumowanie projektu.

Kto może wziąć udział w Konkursie?

W konkursie mogą brać udział wyłącznie firmy – jest to projekt zarówno dla małych firm jak i dużych korporacji. Akcja łączy elementy CSR, Employer Branding, a także wizerunek i promocję marki.

Co daje udział w projekcie?

Konkurs stanowi gotową akcję CSR, angażującą pracowników, rozładowującą stres, promującą aktywność społeczność firmy oraz integrującą pracowników w słusznym celu. Dodatkowo firmy generują materiały (zdjęcia, filmy) oraz mogą pochwalić się zebranymi przez pracowników środkami oraz ilością wspartych organizacji pozarządowych.

Kto tworzy dzieła?

Dzieła mogą tworzyć pojedynczy pracownik, pracownik wraz z rodziną lub zespoły pracowników.

Czym jest Kod?

Kod to jednorazowy ciąg znaków, uprawniający wybranych przez Firmę pracowników do zgłoszenia swojego Dzieła w Konkursie.

Czy udział w Konkursie jest płatny?

Udział Firmy w Konkursie jest płatny zgodnie z informacjami dostępnymi w Regulaminie.

Co obejmuje Opłata?

Opłata obejmuje koszty organizacyjne Konkursu oraz zapewnienie bieżącego wsparcia Uczestnikom i Firmom.

W jaki sposób wybrać dzieła, które będą reprezentować firmę w konkursie?

Jeśli pracownicy stworzyli więcej dzieł niż firma wykupiła miejsc w konkursie, firma może dokupić dodatkowe miejsca. Za każdego kolejnego Uczestnika należy wnieść Opłatę. Alternatywną opcją jest przeprowadzenie wewnętrznego głosowania pracowników, dzięki któremu firma wybierze ilość dzieł równoważną z ilością otrzymanych Kodów.

Co zrobić z dziełami pracowników, które nie zostały zgłoszone do Konkursu?

Dzieła niezgłoszone do konkursu powinny zostać wystawione na licytacje charytatywne. W tym celu Organizator zapewnia materiały informacyjne, wsparcie telefoniczne oraz mailowe dla pracowników, zmniejszając tym samym zaangażowanie firmy w działaniach operacyjnych.

Na co są zbierane środki?

Autorzy dzieł sami decydują, kogo chcą wesprzeć w ramach Licytacji Dzieł. Mogą oni wybrać dowolną organizację pozarządową z listy dostępnej na platformie charytatywni.allegro.pl

Dodatkowo, jeśli środki z Opłat Firm przekroczą koszty organizacji Konkursu, Organizator przekaże te środki na cele statutowe Fundacji Pro NGO, wspierając tym samym rozwój i profesjonalizację organizacji pozarządowych w Polsce.

Co się stanie, jeśli nie uda mi się sprzedać Dzieła?

W ostatniej edycji 100% dzieł zostało wylicytowanych! Pamiętaj, że Twoje Dzieło niesie pomoc. Wierzymy, że dzięki Twoim kontaktom, Facebookowi lub komunikacji wewnątrzfirmowej uda się osiągnąć ten cel i wesprzeć wybraną organizację pozarządową. Jeśli jednak nie uda się osiągnąć zamierzonego celu, zawsze masz możliwość przekazania Dzieła Organizatorowi.

Potrzebuję pomocy!

Napisz do nas na [email protected] lub zadzwoń pod numer 511-614-144. Pomożemy rozwiązać Twoją sprawę.

Przewiń do góry